Facebook un Instagram reklāma
Facebook un Instagram reklāmas aizvien saglabā TOP vietu starp digitālās reklāmas kanāliem uzmanības piesaistīšanai un biļešu pārdošanas veicināšanai. Ar vairāk kā miljons lietotājiem Latvijā Facebook un Instagram reklāmas piedāvā iespēju sasniegt gan plašas, gan nelielas segmentētas mērķauditorijas, atkarībā no reklāmas kampaņas mēŗka un pasākuma formāta.
Facebook un Instagram reklāmas priekšrocības biļešu pārdošanas veicināšanai:
- Augsta iesaiste: Facebook un Instagram lietotāji bieži iesaistās ar pasākumu saturu, daloties, komentējot un atzīmējot patīk, kas veicina lielāku reklāmas sasniedzamību
- Plaša sasniedzamība: Vairāk kā 1 miljons platformas lietotāju Latvijā
- Precīzas auditorijas: Tārgetējiet reklāmas pēc demogrāfijas datiem, interesēm, darbībām un iesaistes signāliem, lai noteiktu potenciāli visprecīzāko mērķauditoriju
- Interaktīvas reklāmas formāti: Izmantojiet fotoattēlus, video, karuseļus, kolekcijas un stāstus, lai izveidotu saistošu un interaktīvu reklāmas saturu.
- Reklāmas laika plānošana: Izvēlieties optimālo laiku reklāmu rādīšanai
- Dinamiskas reklāmas: Reklāmas platforma var automātiski pielāgot reklāmas saturu lietotāja ierīcei un patērētajam saturam, lai palielinātu iesaisti ar reklāmu un pasākumu.
Standarta kampaņa:*
(Summas norādītas bez PVN).
Nepieciešamie materiāli:*
Reklāmas baneris vai video:
Reklāmas baneris vai video:
- 1:1 Kvadrāta formāts —1080x1080 pikseļi
- 9:16 Portreta formāts — 900x1600 pikseļi
*par personalizētas kampaņas izveidi atbilstoši Jūsu vajadzībām un materiālu saskaņošanu, lūdzu, sazinieties ar savu Biļešu Serviss projektu vadītāju
Paraugs:
Paraugs: