logo
Izvēlēties periodu
Meklēt kartē
Izvēlne

Biļešu tirdzniecības vispārīgie noteikumi

LĪGUMA VISPĀRĒJIE NOSACĪJUMI PAR BIĻEŠU TIRDZNIECĪBAS PAKALPOJUMA SNIEGŠANU

Publicēts: 01.02.2025.

Šie vispārējie nosacījumi attiecas uz SIA “Biļešu Serviss” un organizatoru.

1. Definīcijas

1.1. Īpašie nosacījumi – vispārējo nosacījumu papildinājumi, kas attiecas uz Biļešu Serviss un organizatoru. Īpašie nosacījumi ir pārāki par vispārējiem nosacījumiem.
1.2. Organizators – pasākuma organizators, tostarp juridiska persona, juridisks veidojums, organizācija vai iestāde, kas ir atbildīga par visiem apstākļiem saistībā ar pasākumu, tostarp pasākuma norisi.
1.3. Līgums – vispārējie un īpašie nosacījumi un to pielikumi.
1.4. Gala atskaite – atskaite, ko organizatoram iesniedz Biļešu Serviss pēc notikuša pasākumu un kurā ir iekļauti dati par iepriekšpārdošanā pārdotajām biļetēm.
1.5. Tirdzniecības atskaite – atskaite, kas organizatoram ir pieejama Biļešu Serviss biļešu tirdzniecības sistēmā visā sadarbības periodā un kurā ir iekļauti pārdošanas dati no biļešu iepriekšpārdošanas perioda. 
1.6. Biļete – neskarts dokuments oriģinālajā formā vai elektroniska biļete, kas biļeti uzrādošajai personai nodrošina tiesības iekļūt pasākumā un tiesības pieprasīt no organizatora biļetes atpirkšanu, ja pasākums nenotiek.
1.7. Biļešu Serviss – SIA “Biļešu Serviss”, reģistrācijas numurs 40003493078, adrese Krišjāņa Valdemāra iela 118, Rīga, LV-1013, sniedz biļešu tirdzniecības, administrēšanas un reklamēšanas pakalpojumus pasākuma organizatoram saskaņā ar līguma noteikumiem.
1.8. Puse – organizators un Biļešu Serviss atsevišķi; puses – organizators un Biļešu Serviss kopā.
1.9. Pasūtījuma forma – attiecīgā informācija par pasākumu, kuru organizators iesniedz Biļešu Serviss.
1.10. Vispārējie nosacījumi – šī biļešu starpniecības līguma vispārējie nosacījumi.
1.11. Pasākums – izklaides, sabiedriskās dzīves, biznesa vai reklāmas pasākums, tostarp, uzstāšanās, izrāde, koncerts, diskotēka, sporta pasākums, izstāde, gadatirgus, konference, konkurss, izsole vai cits pasākums, uz kuru ir jāiegādājas biļete un ko rīko organizators.

2.    Līguma priekšmets

2.1. Organizators pilnvaro Biļešu Serviss veikt biļešu iepriekšpārdošanu uz pasākumu un sniegt citus saistītos pakalpojumus saskaņā ar līguma noteikumiem. Biļešu iepriekšpārdošana ir biļešu tirdzniecība uz pasākumu, izmantojot jebkādus līdzekļus, jebkurā vietā, formā un laikā.
2.2. Īpašie nosacījumi papildina vispārējos nosacījumus un konkretizē nosacījumus, kas nav atrunāti vispārējos nosacījumos. Ja vispārējie nosacījumi ir pretrunā ar īpašajiem nosacījumiem, tiek piemēroti īpašie nosacījumi. 

3. Līgums par starpniecību tirdzniecībā

3.1. Biļešu Serviss darbojas kā starpnieks starp organizatoru un biļešu pircējiem, veicot biļešu pārdošanu organizatora vārdā un interesēs. Biļešu Serviss nav pasākuma organizators un nenes atbildību pret biļešu pircējiem par pasākuma norisi. Visas Biļešu pircēju tiesības un pienākumus pārvalda organizators, kurš ir atbildīgs par pasākuma norisi un saturu un biļešu pircēju tiesību ievērošanu. 
3.2. Ja pasākums tiek atcelts, tiek mainīts norises laiks, vieta vai pasākuma saturs, vai pasākums tiek aizstāts ar citu pasākumu, organizatora pienākums ir atpirkt pārdotās biļetes un atlīdzināt visas iespējamās biļešu pircēju prasības. Organizators var pasūtīt šo pakalpojumu no Biļešu Serviss, ja viņš nodrošina Biļešu Serviss visus nepieciešamos naudas līdzekļus biļešu atpirkšanai, un šādā gadījumā puses vienojas par noteikumiem un nosacījumiem. Ja organizators nav pasūtījis biļešu atpirkšanas pakalpojumu no Biļešu Serviss un nav piešķīris Biļešu Serviss nepieciešamos naudas līdzekļus saprātīgā laika posmā pēc pasākuma atcelšanas vai pasākuma norises laika, vietas vai satura maiņas, vai pasākuma aizstāšanas ar citu pasākumu paziņošanas, Biļešu Serviss ir tiesības atpirkt visas vai daļu biļešu, ar nosacījumu, ka viņš par to informē organizatoru rakstiski (e-pastā). Šādā gadījumā, ja vien puses nevienojas citādi, visām atpirktajām biļetēm tiek piemērota atpirkšanas maksa, kas ir vienāda ar komisijas maksu, kas piemērota biļešu tirdzniecībai, un organizatoram ir papildus pienākums atlīdzināt Biļešu Serviss visus izdevumus, kas radušies saistībā ar biļešu atpirkšanu. Ja biļetes tiek atpirktas, organizatoram ir pienākums atmaksāt visus avansa maksājumus no iepriekšpārdošanas, ja Biļešu Serviss ir veicis šādus avansa maksājumus, un, pamatojoties uz Biļešu Serviss izrakstītajiem rēķiniem, samaksāt par visiem Biļešu Serviss sniegtajiem pakalpojumiem (tostarp atpirkšanas pakalpojumu) līdz biļešu atpirkšanas sākuma datumam. Ja organizators nepilda minētos pienākumus, Biļešu Serviss ir tiesības sniegt atpirkšanas pakalpojumu uz tirdzniecības ieņēmumu rēķina un, ņemot vērā tālāk norādītos principus to uzskaitītajā kārtībā:

3.2.1. Biļešu Serviss ietur neapmaksātos rēķinus par Biļešu Serviss sniegtajiem pakalpojumiem (tostarp biļešu atpirkšanas pakalpojumu) no tirdzniecības ieņēmumiem;
3.2.2. Biļešu Serviss patur atlikušo tirdzniecības ieņēmumu daļu, lai garantētu savu spēju atdot biļešu maksu par biļetēm, kas pirktas ar kredītkarti un internetveikalā, 120 dienu laikā kopš pasākuma pēdējā datuma;
3.2.3. Biļešu Serviss patur atlikušo tirdzniecības ieņēmumu daļu, lai garantētu savu spēju atdot biļešu maksu par fiziskajās tirdzniecības vietās iegādātajā biļetēm, 120 dienu laikā kopš pasākuma pēdējā datuma;
3.2.4. Biļešu Serviss atgriež atlikušo biļešu uz atcelto pasākumu izmaksas biļešu pircējiem no tirdzniecības ieņēmumiem 120 kalendāro dienu laikā no pasākuma pēdējā datuma, pamatojoties uz attiecīgiem iesniegumiem un to iesniegšanas kārtību.
3.3. Ja 120 dienas pēc pasākuma pēdējā datuma tirdzniecības ieņēmumu daļa joprojām ir Biļešu Serviss rīcībā, un viņam nav iesniegta neviena prasība pret organizatoru, Biļešu Serviss atdod atlikušo tirdzniecības ieņēmumu daļu organizatoram. Organizators apņemas kompensēt Biļešu Serviss visas papildu izmaksas, kas radušās saistībā ar biļešu atpirkšanu, un samaksāt maksu par atpirkšanas pakalpojumu, kas ir vienāda ar komisijas maksu, ņemot vērā atpirkto biļešu summu, ja vien puses īpašo nosacījumu pielikumā/-os nav vienojušās citādi.

4. Pušu pienākumi

4.1. Organizators apņemas:
4.1.1. iesniegt Biļešu Serviss pasākuma anketu, lai biļetes tiktu ievietotas tirdzniecībā;
4.1.2. nodrošināt Biļešu Serviss preču zīmes (logotipa) reklāmu un/vai atsauci uz to visās publikācijās, interneta, televīzijas un radio reklāmās, kas sniedz informāciju par biļešu tirdzniecību. Ja organizators nolemj sniegt plašāku informāciju par Biļešu Serviss izplatīšanas tīklu, tas izmantos šādu frāzi: “Biļešu Serviss tirdzniecības punktos un tiešsaistē www.bilesuserviss.lv”. Biļešu Serviss korporatīvais dizains ir pieejams tiešsaistē www.bilesuserviss.lv  apakšsadaļā ORGANIZATORIERM > LOGO;
4.1.3. atļauj ieeju pasākumā ar biļetēm to oriģinālajā formā, ko nodrošina Biļešu Serviss un Biļešu Serviss partneru tirdzniecības kanāli, un elektroniskājām biļetēm, kas tiek pirktas tiešsaistē;
4.1.4. atpirkt biļetes no biļešu pircējiem, ja pasākums tiek atcelts vai tiek mainīts tā laiks, vieta vai saturs, vai arī pasākums tiek aizstāts ar citu pasākumu.

4.2. Biļešu Serviss apņemas:

4.2.1. organizēt biļešu iepriekšpārdošanu;
4.2.2. iesniegt organizatoram biļešu gala atskaiti kopā ar tirdzniecības atskaiti;
4.2.3. Biļešu Serviss nosūta rakstiski (e-pastā) organizatoram biļešu pārdošanas tiešsaistes programmas paroli, lai organizators varētu sekot līdzi biļešu pārdošanas rezultātiem;
4.2.4. nodrošināt reklāmas materiālu izvietošanu saskaņā ar iepriekš rakstiski (e-pastā) saskaņotu plānu pēc atsevišķa cenrāža. Ja biļešu starpniecībā tiek iesaistīta cita persona/uzņēmums un tā tiek reklamēta papildus Biļešu Serviss, Biļešu Serviss nav pienākums izvietot šādus reklāmas materiālus.

5. Saistības

5.1. Biļešu Serviss nav atbildīgs pret biļešu pircēju vai trešajām pusēm par pasākuma norisi, organizēšanu, reklamēšanu, informācijas sniegšanu vai citiem apstākļiem un saturu, kā arī par iespējamiem izdevumiem un zaudējumiem, kas rodas, ja pasākums nenotiek. Visas pretenzijas, kas izriet no iepriekš minētajiem iemesliem, risina organizators.
5.2. Ja pasākums nenotiek, tiek pārcelts, tiek mainīta tā norises vieta vai pasākums tiek aizstāts ar citu pasākumu, Biļešu Serviss nav pienākums atpirkt vai kompensēt biļetes. Biļešu atpirkšana un/vai kompensēšana ir organizatora pienākums, ja nav citas vienošanās.
5.3.Organizators atbild par tam uzticēto tehnisko aprīkojumu un programmatūru un atlīdzina par nodarītajiem zaudējumiem, ja tādi radušies organizatora darbības rezultātā.


6. Sankcijas, nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanas novēršanas noteikumi un principa “zini savu klientu” ieviešana

6.1. Organizators apstiprina Biļešu Serviss, ka organizators un tā labuma guvēji, jebkuri Pasākuma mākslinieki un personas, kas iesaistītas Pasākuma organizēšanā, ir personas, kas nav pakļautas starptautiskajām sankcijām Latvijā, Eiropas Savienībā vai Amerikas Savienotajās Valstīs, vai personas, kas nav pārkāpušas nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanas un terorisma finansēšanas novēršanas likuma noteikumus, kas ir spēkā Latvijā, Eiropas Savienībā vai Amerikas Savienotajās Valstīs. Organizators ir veicis un turpina veikt pamata pārbaudes attiecībā uz personām, kas uzstājas Pasākumā, vai kas ir iesaistītas Pasākuma organizēšanā, lai identificētu iesaistītās personas un pārliecinātos, ka attiecībā uz šīm personām nav spēkā iepriekš minētie kritēriji.
6.2. Aizdomu gadījumā organizatoram ir jāizpauž Biļešu Serviss jebkādi dati, kas ļauj identificēt organizatoru un tā labuma guvējus, jebkurus Pasākuma māksliniekus vai personas, kas ir iesaistītas Pasākuma organizēšanā, un pārbaudīt, vai šādām personām nav piemērotas starptautiskās sankcijas.
6.3. Ja Biļešu Serviss ir pietiekams pamats uzskatīt, ka šī Līguma izpildes laikā organizators ir pārkāpis 6. punktā noteiktos pienākumus vai organizators vai tā labuma guvēji, jebkuri Pasākuma mākslinieki vai personas, kas iesaistītas Pasākuma organizēšanā, ir personas, kas neatbilst 6.1. punktā uzskaitītajiem kritērijiem, Biļešu Serviss  ir tiesības apturēt Līguma izpildi vai konkrētus pienākumus, kas izriet no Līguma līdz attiecīgo apstākļu noskaidrošanai, it sevišķi līdz brīdim, kad organizators ir pietiekami pierādījis, ka jebkuras šādas aizdomas nav pamatotas. Ja augstāk minētās aizdomas ir pamatotas, Biļešu Serviss vēl bez citiem līdzekļiem ir tiesīgs apturēt jebkurus maksājumus organizatoram, Pasākuma māksliniekiem vai personām, kas iesaistītas Pasākuma organizēšanā. Ja organizators saprātīgā laika posmā, sākot no attiecīga ziņojuma saņemšanas no Biļešu Serviss, neizdodas pietiekami pierādīt, ka radušās šaubas ir nepamatotas, Biļešu Serviss ir tiesības lauzt līgumu. Neskarot Līguma laušanu, Biļešu Serviss ir tiesības ieturēt maksājumus, kas rodas no vai saistībā ar Līguma laušanu līdz attiecīgo faktisko apstākļu noskaidrošanai. Biļešu Serviss var arī īstenot 6.3. punktā noteiktās tiesības pēc maksājumu pakalpojuma sniedzēja, kas sniedz pakalpojumus Biļešu Serviss, pieprasījuma, un ja šāds pieprasījums tiek iesniegts, aizdomas tiek uzskatītas par pamatotām.
6.4. Puses ir vienojušās, ka, kamēr Biļešu Serviss ievērojot vajadzīgo rūpību, īstenojot 6. punktā noteiktās tiesības, Biļešu Serviss nekādā gadījumā nav atbildīgs par organizatora vai trešo pušu radīto zaudējumu, kas izriet no tā, ka Biļešu Serviss īsteno 6. punktā noteiktās tiesības, ja vien Biļešu Serviss nerada zaudējumus apzināti vai ar tīšu nolaidību.

7. Nepārvarama vara

Puses nav atbildīgas par līguma pārkāpumiem, ja attiecīgā izpilde nav iespējama nepārvaramas varas apstākļu dēļ. Ja nepārvaramas varas apstākļi ir pārejoši, līguma pārkāpums ir attaisnojams tikai uz to periodu, kurā šādi apstākļi kavēja pienākuma izpildi. Nepārvaramas varas gadījumā pusēm joprojām ir pienākums, ja tas iespējams, pielikt pūles, lai nodrošinātu nepārtrauktu līguma izpildi un novērstu šķēršļus. Puses turpina pildīt savus līgumā noteiktos pienākumus, kolīdz šādi šķēršļi ir likvidēti. Nepārvarama vara maina līgumā norādītos termiņus, pagarinot tos par laiku, kurā līguma izpilde tika kavēta minēto faktoru dēļ.

8. Nobeiguma noteikumi

8.1.Biļešu Serviss ir tiesības mainīt vispārējos nosacījumus, publicējot attiecīgo informāciju savā mājaslapā www.bilesuserviss.lv, par to paziņojot 14 dienas iepriekš.
8.2. Ja kāds līgums punkts ir atzīts par nederīgu, jo tas ir pretrunā ar normatīvajiem aktiem, tas neietekmēs pārējo līguma noteikumu spēkā esamību.
8.3. Strīdi, kas starp pusēm rodas no šī līguma, tiek risināti sarunu ceļā. Ja puses nespēj atrisināt strīdu sarunu ceļā, strīds tiks risināts Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar normatīvajiem aktiem.
 

Pēc ievadītās informācijas nekas nav atrasts
Loading...
Atjaunot